Internetová prezentace firem

Prezentace firem, propagujte produkty a služby své firmy pomocí reklamních článků. Díky tomuto webu internetová prezentace bude vaše společnost vidět.

Internetová prezentace > Reklama

postheadericon Reklama

postheadericon Fotograf, který vidí duši

Hledáte kvalitního fotografa s dobrým okem? Potřebujte někoho, kdo cítí atmosféru? Chcete spolupracovat s člověkem, se kterým se snadno naladíte na jednu společnou vlnu? Jestliže Vám hlavou problesklo třikrát ANO, pak oblíbený pražský fotograf Petr Nikl je pro Vás tou ideální osobou. Citlivé vidění, dokonalý smysl pro záběr a vnímání detailů posunuje jeho fotografie někam dál, než je jen dobře techniky zvládnutý snímek. Petr Nikl je fotograf, se kterým se navíc velmi dobře spolupracuje a jeho fotografie vždy stojí za to.

 

 

Dobrá fotografie, to je okamžik a nekonečné hodiny dřiny

Zlí jazykové tvrdí, že fotografové obklopeni ženami, jen přijdou, zmáčknou spoušť a mají vystaráno. Ač to tak na první pohled vypadá, opak je pravdou. Na vlastní kůži jsem prožil s Petrem Niklem několik dnů focení a každá jeho fotografie skrývá nekonečné hodiny práce. Petr Nikl disponuje nesporným talentem, který z něj vytváří velmi všestranného fotografa. Má co říci svojí volnou tvorbou, ale i jako reklamní fotograf , který tvoří na základě Vašeho zadání a musí umět naslouchat. Je doma v ateliéru i exteriéru. K jeho celoživotnímu tématu patří lidé a jejich tváře. Umí se dostat hluboko pod povrch a vyzvednout ukryté příběhy. Proto je mu tak blízká reportážní nebo třeba i svatební fotografie. V současnosti se zaměřuje stále více na detaily a specializuje se na fotografie jídla, nápoje, šperky a skleněné objekty.

 

 

Reklamní fotografie nebo volná tvorba

V dnešní době jedno bez druhého již téměř neexistuje. Ač Petr Nikl uspěl jako umělec, má za sebou desítky výstav, kdy vystavoval i v Mecce umělců v Paříži, v současnosti se věnuje i oboru reklamní fotografie. Je příjemné, že za objektivem svého fotoaparátu neustrnul a ke svým fotografiím, jako přidanou hodnotu, nabízí i dovednosti počítačového mága. Své fotografie realizuje včetně počítačových retuší a finálních úprav. Kdo zná Petra Nikla jako citlivého fotografa a obdivuje jeho nezapomenutelné ženské akty, je možná překvapen novými pracemi, kdy nafotil několik těžkotonážních kolekcí - letadla a automobily.

 

 

Jestliže hledáte profesionálního fotografa se širokým záběrem a citlivým okem, kontaktujte Petra Nikla ještě dnes. Uvidíte, že budete spokojeni a na společnou práci se budete vždy těšit. Petr Nikl vidí, co mnozí ani netuší.

 

Jaroslav Kestřánek

 

postheadericon Zájemce není kupující......

KVĚTEN 2012      I v režimu propagace a podpory prodeje nemovitostí PROLUX Consulting Int. platí, že zájemce není v prvotní fázi kupujícím.

Prodej nemovitosti či její nákup je bezpochyby důležitým životním rozhodnutím pro každého z nás. Z řad těch, co mají zájem o koupi nemovitosti, nebo upřednostňují investice do nemovitosti před investicí např. do finančních, akciových či dluhopisových fondů se stávají zájemci o koupi nemovitosti. Je dnes samozřejmostí, že fungující realitní kanceláře prezentují své nabídky s pomocí různých vyhledávačů, které po zadání prvotních kriterií výběru typu nemovitosti, ceny, lokality nabízejí aktuální nabídku z portfolia dané realitní kanceláře.

V reality PROLUX je již několik let samozřejmostí, že zájemci o koupi, se kterými je            v režimu propagace a podpory prodeje ihned spárována vaše nabídka s jejich poptávkou po nemovitosti, jsou soustředěni v propracované firemní databázi. Prověřením této dlouholeté práce lze konstatovat, že zájemci, soustředěni z celé ČR v této firemní databázi, jsou nejčastějšími kupujícími. Další významnou skupinou jsou poptávající, kteří reagují na poutači a bannery označené nemovitosti “na prodej”, které jsou společně s kontaktem na profesionální službu dané kanceláře ihned k dispozici pro provedení prohlídky. Třetí skupinou zájemců jsou lidé, reagující z pohodlí kanceláří a domovů na internetové nabídky realitních serverů. Všichni výše uvedení jsou stále zájemci, kteří před vlastním nákupem musí nemovitost vyhodnotit, prohlédnout fyzickou prohlídkou, prozkoumat okolí dané nemovitosti a předložit vám k rozhodnutí prostřednictvím RK jejich cenovou nabídku. V případě, že je nabízejícím klientem cenová nabídka odsouhlasena, hovoříme o prodejní ceně nemovitosti a přechodu nabízejícího do statutu prodávající, analogicky pak přechodu zájemce o koupi do statutu kupující. Pouze kupující předkládá nabídku v reálné tržní ceně, kterou je schopen a ochoten bez nátlaku a zvláštní obliby uhradit prodávajícímu v daném místě a čase, přičemž o prodeji se rozhoduje pouze vlastník nemovitosti.

Byli jste osloveni zaměstnancem call centra reality PROLUX Consulting Int., že na typ nemovitosti, kterou vlastníte, existují zájemci, které evidujeme v naší firemní databázi? Nezaměňujte tento pojem za pojem “kupující”. Dopřejte čas na životní rozhodnutí těmto zájemcům s podporou profesionální a nepřetržité služby zaměstnanců, vaše nemovitost bude s vaší součinností prodána okamžitě, pokud tento prodej sami umožníte.

zdroj:   www.reality-prolux.cz

 

postheadericon Grafické studio poskytuje profesionální reklamu

Grafické studio ART REKLAMA s.r.o je na trhu více jak patnáct let. Výroba reklam se stala pro tým zkušených odborníků každodenním chlebem. Mezi služby grafického studia patří výroba reklam, produktová a výrobní fotografie a montáže velkých bannerů, billboardů a 3D reklam. Výroba reklam často začíná ve fotoateliéru. Prostřednictvím profesionální produktové fotografie lze připravit deskové a tvarové poutače, reklamní stolky nebo bannery. Grafické studio nabízí ne jen výrobu reklam, ale také prezentační stolky a dodávku na klíč. Reklamní služby mohou být objednány prostřednictvím online poptávky a tým odborníků zajistí vše potřebné. Mezi produkty grafického studia je také výroba reklam v podobě působivé okenní fólie. Ty bychom mohly rozdělit na použití na budovách a bezpečnostní okenní fólie. V dnešní době se často objevuje okenní fólie ve stavebnictví a kultuře. Běžné sklo nás nedokáže vždy zcela chránit před teplem, ÚV záření a tepelným ztrátám dohromady. Pomocí čirých okenních fólií můžeme snížit rizika poškození skleněné plochy a omezit tak nežádoucí průnik cizí osoby skrz okno. Tónované okenní fólie zlepšují estetický vzhled domu, zamezují oslnění sluncem, snižují tepelné ztráty a jsou snadno nainstalovatelné. To je jen jeden z produktů grafického studia zaměřujícího se na výrobu reklam. Dalším zajímavým produktem, který je možné objednat od odborníků z týmu s více jak patnáctiletou praxí je produkt bannery. Reklamní bannery nejsou jen působivé, ale z hlediska obsluhy umožňují velice snadnou montáž, transport a skladování. Banner je možný velice jednoduše svinout do rule a převést na střeše automobilu nebo skladovat v regále. Reklamní bennery jsou tisknuty prostřednictvím moderních, digitálních zařízeních, a tak si můžete být jisti zachováním realistických odstínů barev.

 

postheadericon SEO optimalizace pro vyhledávače od profesionálů

Zajímá vás internet nejen z pohledu uživatelského, kdy chcete najít relevantní informace, ale také z pohledu toho, kdo chce, aby jeho informace byly k nalezení právě pro ty, kdo je hledají? Pak je pro vás absolutně klíčovou záležitostí SEO optimalizace, neboť bez ní se jen stěží prosadíte na mnohých stranách výsledků vyhledávání na daná klíčová slova v obrovské konkurenci ve vašem oboru. A spoléhat se dnes jen na reklamu osobního doporučení, kterou si lidé mezi sebou předají, pokud váš produkt není opravdu natolik unikátní, že ho nemůže poskytovat nikdo jiný, je opravdu bláhové a jistým začátkem vašeho firemního konce. To, co potřebujete, se jmenuje SEO. Jinými slovy optimalizace pro vyhledávače, aby vyhledávač mohl porovnat a seřadit relevantnost jednotlivých odkazů pro toho, kdo právě zadal určitá klíčová slova a snaží se na internetu najít požadovanou informaci. Podceňovat SEO znamená ignorovat principy vyhledávání na internetu a to je dost nezodpovědné v dnešní době, kdy prakticky většina života se pohybuje v prostředí moderních komunikačních technologiích.

 

postheadericon Reklama na internetu formou PPC

Pokud se zabýváte internetem nejen ze strany uživatelské, kdy pouze hledáte informace nebo výhodné nákupy, jistě jste již slyšeli o pojmu internetový marketing. V rámci něj jste možná také postřehli, co je to PPC a že bez PPC kampaně se budete těžko probojovávat, pokud chcete okamžitě zvýšit návštěvnost svých webových stránek a generovat větší zisky. Znamená to tedy, že máte svůj vlastní obchod, který provozujete na internetu a tím nemyslíme jen e-shop ale obecně libovolné podnikání, o kterém prostě chcete, aby se mezi potenciálními zákazníky vědělo. Pokud však nejste profesionály v oblasti internetového marketingu, rozhodně vám nedoporučujeme, abyste se do přípravy PPC kampaně pouštěli sami, neboť nikdy nedosáhnete stejných výsledků jako odborníci, kteří mají zkušenosti v této oblasti a jsou schopni vám poradit, která PPC reklama pro vás na jakých místech bude funkční a která ne. Raději si tedy zaplaťte odborníky, neboť ve výsledku náklady vůči efektu budou mnohem nižší, než kdybyste se sami snažili metodou pokus - omyl najít optimální řešení.

 
Více článků...
Hledání

Kalendář
<<  Prosinec 2018  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31